Ця версія пропонує найкращі показники потужності та продуктивності у своєму сегменті.
З метою збільшення своїх продажів як одного з 10-ти найбільш продаваних автомобільних брендів у Мексиці (на 8-й позиції), MG Motor не лише оновив HS в естетиці та обладнанні, але також додає гібридну версію. Це одна з чотирьох моделей SUV компанії «MG».
Як наслідок, MG тепер приєднується до списку автомобільних брендів, які пропонують принаймні одну гібридну модель на мексиканському ринку, і робить це рішуче, оскільки й плагін-гібрид може їздити в повністю електричному режимі в діапазоні 50 кілометрів.
З ким ти змагаєшся?
Завдяки цьому рішенню гібридна версія eHS, офіційно названа eHS, позиціонується як єдиний плагін-гібридний позашляховик у сегменті, оскільки ні Toyota RAV4, ні Hyundai Tucson, ні Honda CR-V не мають змоги заряджати батарею від розетки, чи робити це за допомогою регенеративної системи.
Які переваги має плагін-гібрид?
На відміну від звичайного гібридного автомобіля, такий гібрид, як MG eHS, може рухатися без двигуна внутрішнього згорання, завдяки акумулятору великої ємності.
Коли запас ходу в 50 км в електричному режимі вичерпується, він працює, поєднуючи бензиновий та електричний двигуни, як це роблять його конкуренти.
Яке споживання?
Згідно з офіційними підрахунками, витрата гібридної версії MG eHS становить 47 км/л, що означає, що бензинового бака вистачає на понад 2500 км.
Яку потужність він має?
Ще одна сильна сторона цього MG полягає в тому, що електрична система складається з 1,5-літрового турбодвигуна та електромотора, що живляться від літій-іонної батареї ємністю 16,6 кВт/год, які разом реєструють 280 к.с. та 353 Нм крутного моменту.
Ці цифри показують MG eHS найпотужнішим у сегменті компактних гібридних позашляховиків, доступних на мексиканському ринку.
А як щодо екстер’єру та інтер’єру?
Естетично він ідентичний звичайному HS, що покращує його зовнішній вигляд, досягаючи більш яскравого та стилізованого стилю порівняно з попереднім модельним роком. Що змінилося – це дизайн решітки та 18-дюймові колеса. У салоні він оснащений 10,1-дюймовим сенсорним екраном, цифровою панеллю приладів, ковшеподібними сидіннями з підігрівом і аудіосистемою з 6-ма динаміками.
А про безпеку?
З точки зору безпеки, це перша модель MG з MG Pilot 3, яка інтегрує систему допомоги в сліпих зонах, допомогу при зміні смуги руху, попередження про лобове зіткнення та звукове попередження про можливий лобовий удар; екстрене гальмування, система адаптивного круїз-контролю, камери 360-градусного огляду.
За матеріалами: mexico.as.com.
Comments